Plaže - črna gora - izberi modro
Oddih Počitnice | Potovanja

Plaže in lokali – Črna gora

Danes pišem o svojem mnenju glede plaž in lokalov v Črni gori. Na splošno so tudi plaže v Črni gori čudovite in kar nekaj plaž ima tudi modro zastavo, ki je znak za čistočo morja ter tudi plaže. Pri nekaterih plažah je treba sicer plačati parkirnino, kot tudi v ostalih državah.

Vendar se vam to zagotovo izplača, saj so res prekrasne plaže in vredne parkirnine. Naši dve najljubši plaži vam razkrijem v naslednjih prispevkih. Na fotografijah je ena izmed plaž, ki sva jih odkrila po naključju. Zato se žal tudi ne spomnim imena kraja, saj smo bili tukaj le en dan.
črna gora črna goračrna goraMenim, da s parkirninami tudi tako malce omilijo gnečo na teh plažah, saj marsikdo noče plačati 3 € parkirnine za cel dan. No, na najini plaži so zdaj naredili tudi tako, da morajo tudi tisti, ki pridejo peš plačat vstop.

Ampak najino plažo vam razkrijem v samostojnem prispevku. Tokrat pa fotografije še nekaj plaž, ki sva jih zadnjič obiskala.Plaže - črna gora - izberi modro Plaže - črna gora - izberi modro Plaže - črna gora - izberi modro Plaže - črna gora - izberi modro Plaže - črna gora - izberi modro Plaže - črna gora - izberi modro Plaže - črna gora - izberi modro Plaže - črna gora - izberi modro Plaže - črna gora - izberi modro Plaže - črna gora - izberi modro Plaže - črna gora - izberi modro Plaže - črna gora - izberi modro Plaže - črna gora - izberi modro Plaže - črna gora - izberi modro Plaže - črna gora - izberi modro Plaže - črna gora - izberi modro Plaže - črna gora - izberi modro Plaže - črna gora - izberi modro Plaže - črna gora - izberi modroSpet druge plaže so zasebne ali morate zanje še doplačati, kar nekaj denarja za ležalnike in senčnike. Imate tudi plaže, ki so last lokalov in kjer ne smete prinesti svoje pijače in hrane, svojih senčnikov, niti ne smete tam zdaj tam fotografirati ali snemati.Trsteno plaža Trsteno plaža Trsteno plaža Trsteno plaža Trsteno plaža Trsteno plaža Trsteno plaža Takšnih plaž smo se večinoma izogibali, saj je bila pijača in hrana tam zelo draga, čeprav je bilo brezplačno parkirišče. In tudi takšne plaže so bile pogosto le betonske. Mi imamo rajši peščene ali prodnate plaže.

Spet nekatere plaže so bile od daleč s ceste videti čudovite, ko smo prišli do njih, so bile polne smeti in kamenja. In tudi nikjer ni bilo sence, zato smo se rajši odpravili drugam.

Pogosto je bil na takšnih krajih tudi dostop do plaže le čez veliko stopnic torej popolnoma neprimeren za vse starše, ki smo imeli s seboj voziček.

Če primerjam cene pijač in hrane v trgovinah so podobne cenam v Sloveniji. Cene za spominke pa so podobne cenam na Hrvaškem le, da v Črni gori v Tivatu nisem našla nikjer vrečk s sivko razen v eni majhni trgovini.

Saj sivko vsakič na počitnicah kupim za svojo sestro. Je pa sivka v Črni gori bistveno dražja kot na Hrvaškem.

Cene goriv so ugodnejše kot v Sloveniji, vendar so goriva menda bistveno slabša. Zato sva tokrat vsakič tankala le na Hrvaškem ali v Sloveniji. Tudi kartice vedno pošljemo staršem iz dopusta in v Tivatu sem jih lahko našla in kupila le na pošti.

Kjer delajo podobno kot v risanki Zootopia – zelo počasi. Hhh 😉

V lokalih in restavracijah vedno pohitijo s postrežbo. Tudi hrana v restavracijah je zelo okusna, vendar midva vsakič potrebujeva nekaj dni, da se prilagodiva na pretirano začinjeno in mastno hrano.

Ko sva prvič jedla v Črni gori, sem bila precej šokirana, ampak zdaj sva se že počasi navadila na drugačne prav posebne okuse.

Čudežno je tudi Gloria, kar veliko jedla, ko smo bili na zajtrku in večerji v hotelu. Ali ko smo bili na kosilu v lokalih tako, da predvidevam, da so ji bili všeč okusi in hrana. Saj doma poje res malo razen hipp sadnih žepkov, ki jih obožuje in bi jih pojedla tudi po pet naenkrat.

Skoraj v vseh restavracijah račun dobiš v usnjeni torbici, da lahko vanj dodaš še napitnino. Takšen način me sicer precej jezi, saj včasih postrežba in hrana sploh nista dobra. In če nimaš točnega zneska moraš včasih dobesedno zaprositi za vračilo preostanka denarja.

Tukaj se to na srečo ni pogosto dogajalo, da ne bi prinesli nazaj preostanka denarja, na Hrvaškem je to praktično že standard. V lokalih pogosto dobiš račun kar v steklenem kozarčku. Mislim, da z računom še posebej pohitijo, ker povsod piše, da če ne prejmeš računa, ti ni treba plačati.

Glede na to, da smo bili tam pred sezono dopustov, lahko rečem tudi pretirane gneče na plažah ni bilo. Razen zadnji konec tedna (soboto in nedeljo), ko so se začele poletne počitnice. Ampak ker, da je na plaži, kamor smo hodili precej daleč plitva voda tudi v morju ni bilo gneče.

In tudi mi smo vedno prišli na plažo že zgodaj zjutraj po zajtrku in smo s plaže odšli pozno popoldne okoli 18. ure ali 19. ure. Res je, da smo edini na plaži imeli s seboj tudi šotor za na plažo ter marelo in še marsikaj drugega, kar lahko najdete v prispevku tukaj.črna goraMi pravimo, da je to naša poletna rezidenca ob morju. In si vzamemo malce več prostora na plaži, da smo lahko tam cel dan. Saj lahko na plaži v šotoru popoldne tudi malce zaspimo in gremo kasneje lahko na kosilo v bližnje lokale.

Na žalost tudi tokrat fotografije delajo krivico plažam, ki so v živo veliko lepše.

Če vas zanima moj seznam prtljage ga najdete tukaj. V njem boste našli tudi, kaj vse vzamemo s seboj na plažo. 🙂

Mogoče ti bo všeč tudi ...