Kratek oddih | Izleti Oddih

Morski zimski oddih

Poznate občutek, ko se nečesa neizmerno veseliš in gre le nekaj dni prej vse narobe. Tako je bilo tokrat spet pri meni, saj sem se s svojimi prijateljicami dogovorila za morski zimski vikend oddih v Poreču.

Že tako pogosto mine precej časa, da se štiri prijateljice lahko dogovorimo za morski oddih ali večerjo ob vseh družinskih in službenih obveznosti, ki jih imamo. Vendar sem presrečna, da se je uspelo nam tako hitro dogovoriti za datum in za destinacijo. 🙂

Težava se je tokrat pojavila pri meni v torek, saj sem imela hudo vnetje oči. In ker je zadnjič takšno vnetje trajalo skoraj teden dni sem se odločila, da se tokrat takoj odpravim k zdravnici, saj nisem želela spet trpeti za bolečinami cel teden.

In zdravnica mi je predpisala nove kapljice za oči, po katerih so bile moje oči ozdravljene v roku treh dni. 🙂

Tako, da naš morski oddih na srečo ni odpadel, saj sem na ta vikend komaj čakala. V petek zjutraj smo se dobile na kavici ter zajtrku in kasneje smo se počasi odpravile proti mestu Poreč.

Za bivanje smo na spletni strani 1nadan.si našle ponudbo za Vilo Materado po zelo ugodni ceni 50 € na osebo za dve nočitvi z vključenim polpenzionom. In lahko rečem le, da smo se imele v vili odlično, in da je lastnica neizmerno prijazna, sobe so odlične in hrana prav tako.

Morski zimski oddih

Resnično smo se počutile zelo sproščeno in domače. Prepričana sem, da se bomo zagotovo še kdaj vrnile tja.

Lep petkov popoldan smo izkoristile za prijeten sprehod ob obali do mesta Poreč. Vendar smo imele precej težav s tem, kje najti odprt lokal v mestu, saj so skoraj vse gostilne in lokali v tem letnem času zaprti.

Morski zimski oddih Morski zimski oddih Morski zimski oddih Morski zimski oddih

Z Rajkom sva pogosto bila na krajšem oddihu v mestu Poreč med novoletnimi prazniki ali v mesecu avgustu. Zato sem bila zdaj zelo presenečena, da ni obratoval nobeden od lokalov, ki so bili pogosto odprti v času najinega obiska.

To nas seveda ni spravilo v slabo voljo. Niti dež, ki je začel padati, ko smo se odpravile iz lokala nazaj proti Vili Materada, saj smo le hitro odšle kupit dežnike in odšle na sprehod po dežju. 🙂

Naslednji dan je bil čudovit, saj je bil zelo sončen in bilo je tudi prijetno toplo, zato smo se odpravile na zelo dolg sprehod do Plave Lagune. Na poti nazaj smo se ustavile še v enem izmed lokalov v mestu Poreč, ki je bil odprt, vendar z njihovo ponudbo nisem bila zadovoljna.

Morski zimski oddihMorski zimski oddihMorski zimski oddih

Zadnji dan smo izkoristile še za ogled kampa Bela uvala. Na kosilo pa smo odšle v mesto Novigrad, kjer smo spet komaj našle odprt lokal, da bi lahko odšle na pijačo. Ta lokal je bil Hedonist in ob kavici smo dobile še odlično bombonjero in odlično priporočilo, kam lahko odidemo na kosilo.

Morski zimski oddih

Tako smo našle gostilno Gatto Nero, ki je zelo prijetna, vendar imajo precej visoke cene za vse jedi, ki jih ponujajo. Odločile smo se, da bomo naročile lignje v pečici s prilogami in bili so zelo okusni.

Za predjed smo dobile kruhke s sipinim črnilom in z omako iz tartufov, ki je bila sicer zelo zanimivega okusa. Vendar je ta predjed ob koncu imela rahel grenak priokus, saj je stala 15 kun in tega nam natakar prej sploh ni omenil, zato smo pričakovale, da je predjed vključena v ceno.

Pozno popoldne po odličnem kosilu smo se tako počasi odpravile proti domu polne pozitivne energije in novih doživetij. Dogovorile smo se, da morski odklop še kdaj ponovimo in da se zagotovo še naprej vsak mesec dobimo na večerji. 🙂

Za mano je resnično čudovit vikend in v takšnih primerih se zamislim o tem, kako pomembni so pravi prijatelji in kakšen užitek je z njimi ustvarjati nepozabne spomine. Predvsem pa je pomembno, da ti vedno stojijo ob strani in ti pomagajo tudi ob težavah.

Si tudi ti kdaj vzameš čas za morski oddih s prijatelji ali morda čas za kavico ali večerjo? 😉

Več mojih idej za oddih najdete tukajMorski zimski oddih

Mogoče ti bo všeč tudi ...