Kako prepoznati obgriženo ponudbo?
Gostilne | Restavracije Kulinarika

Kako prepoznati obgriženo ponudbo?

Kako prepoznati obgriženo ponudbo?

Ste že kdaj bili na dopustu in ste se odločili za kosilo v bližnji restavraciji, ki je bila zelo zasedena. In so bile jedi na mizah obenem videti čudovito? Kasneje pa ste doživeli veliko razočaranje zaradi postrežbe in še zaradi ponudbe – no, potem je to bila zagotovo obgrižena ponudba.

Tudi nama se je to na žalost zgodilo že večkrat. Ena najinih najhujših napak je bila kosilo v Rovinju na zadnji dan leta 2014. Bila sva na kratkem oddihu v Puli in odločila sva se še za ogled mesta Rovinja ter ostalih mest v Istri.

In tako sva odšla v eno izmed bolj zasedenih restavracij ob obali ter si naročila kalamare in pijačo.

Pijačo so nama prinesli, kar hitro nato je minila najprej ena ura, ko še nisva dobila hrane, nato že dve uri. In postajala sva vedno bolj zelo jezna, saj so vsi gostje, ki so prišli za nama že dobili kosilo. Večkrat sva tudi vprašala natakarja, ali bo kmalu in nisva dobila nobenega odgovora.

Po dveh urah in pol nama je končno prinesel kalamare. In ker sva bila že tako zelo lačna, sva jih pojedla, saj sva vedela, da če se odločiva za drugo restavracijo, se nama lahko zgodi še enkrat isto.

Kasneje, ko sva rekla natakarju za račun nama, ga je prinesel v hipu. Račun sva poravnala na blagajni in moj dragi je seveda izgubil živce ter vsakemu posebej povedal, kar mu gre.

Saj pogosto oba kljub temu, da hrana morda ni tako dobra ali da morava čakati potrpiva, ampak v tem primeru je šlo vse skupaj predaleč.

Vem, da bi večkrat morala povedati svoje mnenje o hrani že takoj. Ampak imam vsakič občutek, da bom kljub temu morala poravnati račun v celoti in da bom še bolj jezna zapustila restavracijo.

Sva pa že večkrat odšla v drug lokal, če ni bilo nobenega natakarja več kot 10 min do naju, da bi lahko naročila vsaj pijačo. Saj sva vedela, da bova v takšni restavraciji tudi na hrano čakala več kot dve uri.

V to restavracijo v Rovinj se zagotovo ne vrneva več. Žal mi je le, da se ne spomnim imena, saj sva jo 100 % odsvetujem. Verjamem, da ima vsak izmed vas še, kar nekaj podobnih doživetij (z obgriženo ponudbo).

Ko je videti restavracija super in zelo obiskana na koncu pa se izkaže za grozno postrežbo, slabo hrano in obenem tudi zelo slabo voljo. Takšnih restavracij je povsod veliko, ampak upam, da bova v prihodnje imela čim manj takšnih izkušenj. In to želim tudi vam moji dragi bralci.

Saj so to pogosto takšne restavracije ali lokali, ki že prvič razočarajo in se tja ne vrneš več. Obenem imajo vseeno vedno polno gostov. Sploh turistov, ki pridejo le enkrat in nikoli več, ampak nekako jim še vedno uspe poslovati, ker pridejo vsakič znova nove žrtve.

Več podobnih prispevkov najdete v povezavi.

Zanima me vaše mnenje? Ste tudi vi že doživeli obgriženo ponudbo? Zaupajte mi kje, da naslednjič spet kdo od nas ne naleti na eno izmed njih.

Mogoče ti bo všeč tudi ...