Ideje za darila 9
Nakupi plus Preizkušam | Priporočam

Ideje za darila 9

Ideje za darila 9

  • ArhiUM in Boho Tree predstavlja in pooseblja Andrej Berger. Pove mi, da je dokončal študij arhitekture v Gradcu in da je kmalu po diplomi ugotovil, da so malo nerodni časi za arhitekta, saj se okoli leta 2014 ni ravno veliko gradilo, temu primerno malo se je tudi projektiralo. Nekega dne pa je na Facebooku opazil, da v Mariboru obstaja delavnica, kjer lahko opraviš osnovno usposabljanje za uporabo ter si nato lahko sam izdelaš izdelke na CNC rezkarju ali 3D tiskalniku (Kreator LAB) in to ga je tudi takoj pritegnilo. Takrat se je njegova ljubezen do lesa in lesenih izdelkov samo še poglobila. Šel je na usposabljanje za uporabo CNC rezkarja in na prošnjo dobrega prijatelja Borisa, prej ljubiteljskega vinarja, sedaj ljubiteljskega pivovarja je izdelal svoj prvi prototip izdelka. Ta prototip izdelka je bila ˝DUCATKA˝, zaboj za 12 steklenic namenjen mikro pivovarjem, ki sami v dnevni sobi varijo pivo, ampak morda nimajo prostora za zaboje, ko so prazni. ˝Ducatka˝  je bila rešitev, saj se lahko razstavi in razstavljena zavzame le okoli 20 % velikosti sestavljene. Kmalu je ugotovil, da CNC rezkar malo preveč grobo oblikuje ta izdelek ter da je kasneje potrebno še veliko obdelave, če želiš ustvariti lep produkt. In tako je spoznal, da bi bila boljša tehnologija za izdelavo ˝Ducatke˝, za sestavljanje katere ne potrebuješ lepila, žebljev, vijakov ali podobnih pripomočkov, ampak jo drži skupaj le les ter je obenem še dovolj močna, da se lahko sam s svojimi 100 kg brez strahu usede nanjo – CNC voden laserski stroj. Tega je kasneje tudi kupil in razvil še par drugih produktov, kot so na primer leseno stojalo za telefone, ki je sestavljeno iz dveh delov in ga lahko pošlje v navadni ovojnici, ko je razstavljen. Nanj lahko položite telefon, ki ga lahko tudi brez težav polnite, uporabljate kot stojalo pri fotografiranju in podobno. Izdeluje tudi lesene parkirne ure, uhane Boho Tree, obeske narejene po meri, fotografije gravirane na steklo, les ali ogledala. In nazadnje tudi beležke s 100 gramskim brez črtnim papirjem, ki jo lahko uporabljate za zapiske, kot skicirko … Lahko izberete večjo spiralo in jo tako uporabljate za dojenčkovo prvo knjigo, kamor lahko zapišete vse pomembne spomine ali vanjo nalepite fotografije. Lahko si izberete tudi, da je prva in zadnja stran popolnoma personalizirana z logotipom, fotografijo ali izrezom, za izrezom pa je recimo barvni papir. Pomagal je tudi pri projektiranju in pri izvedbi oglasnih lesenih tabel, graviral je že različne lesene izdelke (podstavke, lesene vizitke, lesene mape za portfolio). Ter tudi različne družabne igre (potapljanje ladjic, tri v vrsto, razne vtikanke z različnimi motivi). Kot pove, brez težav ustvari izdelke po vaših željah in njegove stranke pri njem vedno dobijo tudi tehnično podporo. Njegovi izdelki so lahko tudi odlično poslovno darilo ali darilo ob obletnici, rojstnem dnevu ali ob ostalih pomembnih dogodkih.

ArhiumArhium

Andrej iz podjetja Arhium je praktično edini moški, ki si je upal predstaviti izdelke med idejami za darila. Saj za ostalimi 44 dosedanjimi idejami za darila stojijo ženske.

In moram reči, da sem zelo vesela, da se je opogumil, ker vam zato sedaj lahko predstavim tudi njegove čudovite izdelke. Saj sem pri njegovem podjetju naročila prekrasen blokec iz lesa za vse moje zapiske z logotipom – Izberi modro.

Katerega sem z veseljem imela s seboj tudi na Blogsiju, Otroškem bazarju in na različnih sestankih. In lahko rečem, da so mi takšen blokec zavidali prav vsi, saj je bil vsem zelo všeč. Tudi meni je zelo všeč blokec, saj imam zelo rada unikatne in lesene izdelke.

Poleg tega sem si naročila še unikaten obesek za ključe iz lesa. Saj sem želela imeti prav poseben obesek za ključe, ki ga nima še nihče drug.

Če so tudi vam všeč izdelki Arhium in Boho Tree le hitro pokukajte na njegove Facebook strani.
ArhiUm

  • ManuelaS. Unikatnost, estetika in perfekcionizem so tri besede, ki se prepletajo skozi Manuelino celotno življenje – tako privatno kot tudi zasebno. Nakit izdeluje že več kot sedem let, od tega se zadnja štiri leta ukvarja le s titanovim nakitom, saj jo je ta kovina očarala na prvi pogled zaradi svojih številnih pozitivnih lastnosti (ne-alergenost, lahkost, trdnost itd.). Skupaj z možem sta nadgrajevala njeno uspešno zgodbo z nakitom in dopolnila ponudbo pisanih uhanov tudi s poročnimi titanovimi prstani (kombinirajo jih z žlahtnimi kovinami, lesom, diamanti, itd.). Med iskanjem njunega “popolnega” poročnega prstana sta namreč odkrila, da bosta svoje želje dosegla le, če se sama lotita izdelave le-teh. In tako je najprej nastal njun komplet, ki so mu sledili številni pari iz Slovenije in tujine, saj je vsem nam skupna ena lastnost: želimo si nekaj drugačnega, unikatnega, nekaj, kar bo v sebi nosilo delček osebnosti vsakega posameznika. Nakit, ki nastaja izpod njenih (njunih) rok je prepletanje čudovitih zgodb in možnost kompletne personalizacije nečesa tako majhnega, kot so uhančki, je tisto, kar Manueli pomeni največ. Klasičnih stvari smo vsi že naveličani, vsak si želi imeti nekaj, kar nima soseda, kar se ne da kupiti na vsakem koraku. Izredno pomemben je tudi odnos, ki ga razvijeta s svojimi strankami. Prijaznost, korektnost in komunikacija nasploh sta ključnega pomena. Vsak paketek, ki gre iz njenih rok, je dobesedno darilce za prejemnico in že ob pogledu na ovojnico ve, da je prejela nekaj, kar ji bo zagotovo polepšalo dan. Poiščite jo lahko na Facebooku, Instagramu, pokukajte pa tudi med police njene trgovine, ali pa se ustavite na njenem blogu, kjer lahko iz prve roke spremljate zgodbe iz ozadja.

ManuelaS ManuelaSPri Manueli sem naročila dva para čudovitih titanovih uhančkov za različne priložnosti. Saj sem želela preizkusiti, ali titanovi uhančki res ne povzročajo alergij.

Sploh, ker sem do zdaj vedno imela težave z alergijami na različne uhane na primer na srebne uhane ali uhane iz drugih materialov. Do zdaj mi alergije in vnetij niso povzročali le uhani iz kirurškega jekla.

In kolikor sem zasledila je ljudi s podobnimi težavami res veliko. In prav zato so uhani iz titana s prekrasnimi motivi prava izbira za vas, saj so ne alergeni.

Poleg tega so mi še posebej všeč, ker so narejeni iz kakovostnega vodoodpornega tiska in se zato z njimi lahko brez težav prhate ali jih nosite, ko plavate v morju.

Saj je pri meni pogosto težava, da pozabim sneti uhane pred prhanjem in zato nekatere uhane nosim le ob posebnih priložnostih ter jih takoj, ko pridem tisti dan domov tudi snamem.

Manueline uhane sem si naročila z motivom sidra, saj obožujem poletje, morje in modro barvo. In zato sem jih nosila tudi na našem dopustu v mestu Turanj. Uhani z motivom sidra so tudi manjše dimenzije, in sicer imajo premer 8 mm.

Ker sem želela malce menjati uhane, sem se odločila, da naročim še uhane s prekrasnim motivom rožice v svetlomodri in črni barvi. Te uhani so malce večji, saj je njihov premer 10 mm. In jih nosim brez težav že nekaj tednov, nosila sem jih tudi na Blogsiju in na Otroškem bazarju.

Zelo zanimivo je bilo videti izraz uslužbenca na poštnem okencu, ko sem prišla po uhane, saj mi je rekel le ˝vav kakšna pisava˝. In moram reči, da sem se strinjala z njim, saj Manuela res čudovito piše in zato lahko z razlogom trdi, da vsak prejemnik prejme čudovit paket.

Lahko tudi potrdim, da do zdaj še nisem imela težav z uhani ali morebitnih alergij. Zato sem razmišljala tudi o tem, da bi jih v prihodnje kupila tudi za Glorio, saj so obenem zelo ugodni, kakovostni ter tudi ne alergeni.
ManuelaS

  • Rebrebu. Regina pravi, da pravzaprav sploh ne ve točno, kje in kdaj se je vse skupaj začelo. Ve le to, da je že v otroštvu, občudovala dedka, ko je pletel košare in znal delati čudeže iz vej in lesa. Občudovala je vse, kar je nastalo izpod njegovih rok, njegovo govorico. Le, da takrat še ni znala izraziti in uporabiti lesa. Potem se je vse skupaj začelo kar naenkrat dobesedno sredi belega dneva, ko je gledala kupe lesa in si začela predstavljati, kaj bi lahko naredila iz njih. In ob tem je razmišljala, da ni treba, da jo les le greje kot kurjava, ampak tudi kot toplina, ki jo čuti, ko gleda njegov sijaj. In tako je ugotovila, da bi lahko tudi ona oblikovala les obenem se je odločila, da potrebuje, hobi. In tako si je najprej kupila žago in tako so počasi začeli nastajati njeni prvi izdelki. Najprej je poskusno naredila črke za sobo njenih dveh sončkov, ki kot pravi, niso bile ravno uspešne, a začetek je bil in tako je nadaljevala vsak dan, vse do metuljev obešalnikov. Zakaj bi morale biti vse stvari običajne, če so lahko malo drugačne, izven okvirjev? 🙂 In tako so nastali tudi metulji obešalniki in razni leseni metuljčki za moške. Sedaj so se jim pridružili še  hrastov in javorjev list ter želvica. In Regina verjame, da bo ta pisana druščina, kmalu dobila še nove prijatelje.

Rebrebu RebrebuRegino, ki ustvarja Rebrebu izdelke sem uspela spoznati v živo in takrat sem si lahko ogledala tudi vse njene čudovite izdelke, saj sem pri njej naročila čudovita metulja – obešalnika.

Z Rajkom sva se pogovarjala o tem, da bova v naslednjih mesecih ustvarila za Glorio otroško sobico, saj bo sedanja postelja zanjo kmalu premajhna. In takoj, ko sem zagledala Reginine obešalnike, sem se vanje zagledala, saj sem menila, da bodo čudoviti v njeni novi sobici.

In zato sem Regini najprej napisala vprašanje, iz katerih vrst lesa ustvarja obešalnike in jo povprašala, ali je mogoče, da metulja ustvari tudi iz hrastovega lesa. Saj imava skoraj vse pohištvo v stanovanju v barvi hrasta.

Povedala mi je, da obešalnikov še ni ustvarjala iz hrastovega lesa, ampak, da bi to z veseljem preizkusila. In že naslednji dan mi je sporočila, da je doma našla kos hrastovega lesa ter da bo poskusila iz njega ustvariti metulja.

Čez nekaj dni smo se že dobile in najprej mi je pokazala, kako so videti njeni izdelki iz različnih vrst lesa. Pokazala mi je tudi metulje, ki so bili narejeni iz različnih vrst lesa. Sama sem seveda brez pomislekov izbrala metulja iz hrastovega lesa v dveh velikostih.

Ki sta meni osebno čudovita in bosta prekrasna tudi v otroški sobici. Vsi njeni izdelki so lahko tudi čudovito darilo ob različnih priložnostih za vaše bližnje zato vas vabim k ogledu in naročilu izdelkov na njeni Facebook strani.

Rebrebu

  • Bokri. Eva mi pove, da se je vse začelo maja 2014, ko je med vožnjo po Dravski dolini zasledila kupe plastičnih lončkov, ki so ostali na polju hmelja po sami zasaditvi. Takrat je prvič pomislila na alternativo plastike – iz kakšnega material bi morali biti lončki, da bi se v zemlji razgradili in bi se lahko proizvajali v njihovem družinskem podjetju v Radljah ob Dravi. Njena prva misel je bila – povezati se z inštitutom, univerzo, ki pozna to področje. In res je bila, naslednjo leto prisotna na številnih dogodkih, ki jih je organizirala takratna VŠTP … Od teorije do prakse – novembra 2014 so naročili izdelavo orodja za bio plastični lonček, a materialov, ki bi bili primerni, takrat še niso zasledili. Številna testiranja, neprimerni materiali, to je bil šele začetek. In takrat je Eva tudi prvič skočila iz ˝cone udobja˝ ter se prijavila na Akademijo z družbenim učinkom na Kozini, kar je bila ena njenih najboljših odločitev, kot pove. V 10 dneh je razvila idejo, prvič v življenju je izpolnila canvas, se vprašala, kako želi stopiti do kupcev in začela testirati trg. In tako je odšla do frizerja in mu povedala, s čim se ukvarja in njegov odgovor je bil – ˝super, še nimamo izbranih poslovnih daril – ali nam lahko pripraviš 80 setov˝? Nato je odšla do avtomehanika, ker je morala popraviti avto in tam je dobila naročilo za naslednjih 40 setov. Sosed kovinar je naročil še naslednjih 30 setov in tako naprej. V 10 dneh je prodala prvih 720 setov. Prve sete je ustvarila tako, da je v kartonsko embalažo dodala 2 eko lončka, semena zelišč amaranta in zemljo nemškega porekla ter vse skupaj zapakirala ročno v pvc vrečko ter natisnila navodila. Vendar so te lončki začeli pokati v mesecu dni – nekatera semena so bila slabo kaljiva, tako da je morala najprej globoko zadihati, potem je začela odpravljati napake. Vse to se je zgodilo v treh mesecih. Lani je našla stik s Semenarno Ljubljana – na kratki predstavitvi je izvedela, da imajo odvečni odpad semen, ki jim je potekla življenjska doba – zato jim je ponudila, da jim izdela unikatne lončke iz njihovega odpada in tako so nastali lončki, ki so sedaj v ponudbi. Vse so spakirali v eko set in nastal je ˝Smart smuti˝ pod okriljem trgovske znamke Valentin.

BokriBokriPri Evi sem naročila Bokri set industrijske konoplje, saj sem si želela sama doma posejati nekaj rastlin. Ker v stanovanju ni veliko prostora je Bokri set zagotovo idealna rešitev tudi, če živiš v bloku in želiš imeti svoj mini vrt.

Pri podjetju Bokri mi je bilo takoj všeč to, da prodajajo bio razgradljive lončke, ki jih kasneje v celoti lahko odvržeš v kompost. Saj se trudim, da porabimo čim manj smeti, čeprav včasih to skoraj ni mogoče.

Za semena industrijske konoplje sem se odločila, ker zelo rada jem oluščena semena tudi v jogurtih ali smutijih. Lahko jih seveda uporabite na še veliko več načinov.

Po drugi strani zelo rada opazujem vsak dan, kako semena rastejo. Res je odličen občutek, ko nekaj posadiš sam, obenem pa je še vedno težava v prostoru v stanovanju in zato je odlično, ker so lončki majhni ter ne zavzamejo veliko prostora.

Zato razmišljam tudi o naročilu še kakšnega seta, ki bi obenem popestril ostale naše okenske police. Zagotovo so Bokri seti lahko tudi unikatno poslovno darilo, saj so res nekaj posebnega. Če so všeč tudi vam le hitro pokukajte na njihovo Facebook ali spletno stran.

bokri

  • Kontaktni center. »Čudovit občutek te preplavi v trenutku, ko spoznaš, da si na pravi poti. Da ti je uspelo prisluhniti duši in najti svoje poslanstvo. Kontaktni center je moj prostor, kjer živim svoje poslanstvo.« Tako v predgovoru knjige »Katerih 7 točk prodajnega pogovora postavi vaš brand v srce vaših strank?« neposredno in srčno zapiše avtorica Petra Knez Bahor. »Srce kontaktnega centra smo ljudje« – Petra z bralci deli, vse česar se je naučila v več kot 15 letih dela v kontaktnih centrih, kjer je najprej sama vrtela telefon in doživela »cmok v grlu« ter premagala »zapor«, zdaj pa že vrsto let vodi in navdihuje svoje ekipe prodajnih svetovalcev. Prodaja je za avtorico knjige beseda, ki izraža mehkobo, darovanje in spoštovanje. Je melodična. Ni beseda, ki bi ji pripisovala strah in nelagodje. Ne povezuje je izključno z denarjem, ker je njen pomen veliko večji. V knjigi boste skupaj z njo iz različnih zornih kotov skozi poglavja »plezali na vrh gore, imenovane telefonska prodaja.« Srečanje z avtorico preko zgodb, vaj in primerov  zapisanih v knjigi so priložnost, da si odgovorite na vprašanja o učinkovitem delu telefonske prodaje in delovanju kontaktnih centrov:
    • Kako se opogumiti, ko imate »cmok v grlu« ob prodajnem stiku, da ga opravite pogumno in profesionalno. Vaje v knjigi vam bodo pomagale do tekočih prodajnih dialogov, naučili se boste poudariti svoje komunikacijske vrline in z njimi dosegati odlične rezultate.
    • O ključnih izzivih (in rešitvah), s katerimi se srečamo ob ideji, da bi vzpostavili kontaktni center: od oblikovanja ekipe, vodenja, kadrovanja, uporabniške izkušnje, kulture kontaktnega centra, merjenja rezultatov in pozicioniranja centra v srce vašega organizacije.

    Knjiga se vam bo vtisnila v srce in pustila sled, saj nosi najpomembnejše vsebine za uspešno telefonsko prodajo na drugačen, človeški, iskren in prav zato tako zelo učinkovit način. Za vsa vprašanja je Petra dosegljiva na:  petra@kontaktni-center.org.
    Kontaktni studioKontaktni studio

Petro sem spoznala pred tremi leti, ko sem tudi sama delala v kontaktnem centru, saj je bila moja nadrejena. In moram reči, da sem v njeni knjigi lahko videla popoln opis, kakšni so bili moji prvi občutki, ko sem začela delati v kontaktnem centru.

Saj me je bilo zelo strah klicanja in odzivov sogovornikov na drugi strani telefona. In prve dni mi je delo v kontaktnem centru predstavljajo nočno moro. Predvsem, ker sem bila edina v ekipi, ki do tedaj še ni odpravljala tega dela.

Zato smo sprva vsi opravljali le telefonske ankete o zadovoljstvu strank s storitvami. Nato smo se lotili prodaje zavarovanj preko telefona česar me je bilo najbolj strah.

Vendar, ko sem si podrobno pregledala ponudbo, ki smo jo ponujali sem ugotovila, da je ponudba res odlična in da ima velikosti ugodnosti in prednosti za stranke. Zato sem jim tudi lažje posredovala ponudbo in jim brez kakršnih koli obveznosti ponudila le-to.

In na moje veliko presenečenje so stranke to tudi opazile iz mojega pogovora z njimi in prav zato sem imela edina že v prvem tednu štiri nove zelo zadovoljne stranke.

In ravno o tem tudi govori Petrina knjiga o tem, kako z veseljem lahko delaš v kontaktnem centru ter kakšne napake delajo podjetja, ko se odločijo ustanoviti kontaktni center in kako jim lahko ona pri tem pomaga.

Obenem v knjigi najdete tudi veliko odličnih predlogov za lažjo komunikacijo preko telefona, čeprav morda nimate kontaktnega studia, ampak delate sami.

Naši skupini je Petra vedno pomagala tudi, če smo se morali soočati z različnimi jeznimi strankami ipd. Zase lahko trdim, da sem od tistega dne, ko je Petra postala moja šefinja delo opravila še boljše in bolj učinkovito.

Obenem sem zelo vesela, ker mi je Petra, ko sem zanosila pomagala pri menjavi delovnega mesta in zato sem v zadnjih mesecih pred porodom še z večjim veseljem prihajala v službo.

V teh zadnjih mesecih sicer nisem uspela brati knjig, vendar sem si za Petrino knjigo z veseljem vzela čas in jo prebirala, tudi medtem ko sem Glorio uvajala v vrtec. In lahko rečem le, da je knjiga odlična in vredna branja.

Če tudi vas zanima njena knjiga in si želite, da se naučite sproščeno pogovarjati po telefonu le hitro poglejte na njeno Facebook in spletno stran.

Knjiga Petra Bahor Knez

Vam je všeč moj izbor za ideje za darila 9?

Ideje za darila 9

Mogoče ti bo všeč tudi ...