gostilne in slaščičarne Turanj
Gostilne | Restavracije Kulinarika

Gostilne in slaščičarne – Turanj

Tokrat v hotelu, kjer smo bivali, nismo imeli polpenziona, kot ga imamo po navadi na dopustu, ampak le zajtrk. Zato smo hodili na kosila in večerje v bližnje gostilne v Turanju. Prispevek o tem, kje smo bivali, najdete tukaj.

In glede na najino neodločnost (beri predvsem Rajkovo neodločnost) glede tega, kaj bi naročila za kosilo ali večerjo bo morda drugič boljše, da zopet izberem ponudbo s polpenzionom.

Saj sva trikrat izbrala odlične in dvakrat zelo slabe gostilne. Zato sem za vas pripravila izbor slabih in dobrih gostiln v mestu Turanj, če ga boste kdaj obiskali. Saj tudi sama cenim mnenje drugih, ko se odpravim na kosilo ali večerjo v gostilne.

Prvi dan, ko smo prispeli v Turanj, smo se odpravili na resnično dolg sprehod do mesta Sveti Filip i Jakov, saj smo iskali bankomat in smo si želeli ogledati še to mesto. Na koncu smo peš prišli skoraj že do mesta Biograd na Moru.

Ker smo zjutraj pojedli le malico po poti, sva se odločila, da bom tam imeli tudi večerjo. Imela pa sva težavo, saj sva ugotovila, da Rajkova plača še ni nakazana, jaz pa sem denarnico pozabila v hotelu.

Zato sva morala najti večerjo za max. 150 kun (20 €), kolikor nama je ostalo denarja od cestnine. Tudi sicer sva se dogovorila za določen znesek, ki ga lahko porabila za večerjo ali kosilo, ampak tokrat sva bila praktično prisiljena v to, saj nisva imela druge izbire.

Kako sicer varčujeva na dopustu sem zapisala v tej objavi.

In tako sva v mestu Sveti Filip i Jakov našla gostilno, kjer je bila prijetna senca in ugodne cene za hrano. Res pa je tudi, da je bila v tej gostilni precejšnja gneča tako, da smo dobili zadnjo prosto mizo.

In odločila sva se, da naročiva piščančji dunajski zrezek in krompirček, saj so to naročili turisti pri drugi mizi in bilo je videti je zelo okusno.

Ko pa sva hotela naročiti, je bila natakarica zelo zmedena in je morala naprej povprašati v kuhinji, ali je to sploh še možno naročiti. Ker menda ni bilo kuharja ali  jim je zmanjkalo mesa.

Tako, da je imela sto in en izgovor. Medtem sem si izbrala piščančji burger in zopet je morala iti vprašat v kuhinjo, če ga sploh imajo.

Ko se je vrnila, je rekla, da ne morem dobiti burgerja, ampak, da bova lahko sedaj dobila dunajski zvezek, ki sva ga sprva hotela naročiti. Saj se je vrnil kuhar ali je bilo ravno dovolj mesa še za dva zrezka. Iskreno ne vem več, kakšne izgovore je na koncu sploh imela.

Rajko je bil kot po navadi že popolnoma živčen in je hotel oditi, jaz pa sem vztrajala, da bomo nekaj pojedli, če sva že naročila pijačo. Saj tudi nisva imela dovolj denarja, da bi odšla drugam niti se mi ni dalo čakati še drugje na hrano in pijačo.

Čez nekaj časa je končno prinesla dunajska zrezka, ki sta bila sicer zelo okusna. Kasneje sva opazila, da je pri drugi mizi zopet imela podobne izgovore in da so vsi zato morali naročiti kebab namesto ostalih jedi in to ob 18. uri zvečer.

No lahko mi verjamete, da se tja ne bova več vrnila. In to je bila gostilna Fast food Tri dive.

Naslednji dan nisva bila preveč lačna tako, da sva kar v Lidlu v mestu Biograd na Moru nakupila malico iz njihove pekarne in lahko rečem, da imajo zelo okusne izdelke in zelo veliko ponudbo le-teh izdelkov.

Na večerjo sva odšla kar na teraso v hotelu, kjer sva bivala, saj se je Gloria med tem časom igrala pri njihovem igralnem kotičku. Midva pa sva lahko uživala na terasi Lanterna pod pršilniki vode.

Ta dan sva se odločila, da naročiva pico bianco, ki je bila božanska, stane 49 kun in tudi Glorii je bila zelo všeč.

gostilne&slastičarne Turanj

Naslednji dan sva zopet malce raziskovala in zato sva odšla na kalamare v Fast food Ema, saj sem prejšnji dan videla, da stanejo le 40 kun. Rajko si je naročil meso na žaru. In lahko potrdim, da sta bili obe jedi odlični.

gostilne&slastičarne Turanj gostilne&slastičarne Turanj

Težava v tem lokalu je, da so vsi ugotovili, da imajo odlične in ugodne jedi ter je zato tam vedno gneča. Zato zelo težko dobiš prosto mizo. Poleg tega je bila Gloria tisti dan zelo sitna in sva komaj pojedla kosilo v miru. In sva še kasneje tisti dan imela težave z njo, ko smo odšli na izlet v Zadar.

gostilne&slastičarne Turanj

Tudi za večerjo smo hoteli iti tja, da bi preizkusila še kakšno drugo jed, vendar so bile vse mize zasedene. Zato sva odšla v gostilno nasproti, kjer so imeli zelo malo izbire za večerjo. In sva zato naročila pico s pršutom in lahko rečem le, da tako ogabne pice še nisem jedla v celem življenju.

Saj je bila le napol pečena poleg tega so bili na njej le štirje koščki zelo na debelo narezanega pršuta. In po tej pici nama je bilo slabo še do naslednjega dne.

In vam zato gostilno Midnight absolutno odsvetujem. Morda imajo ostale jedi boljše ampak pice so resnično zelo ogabne.

Zato sva si naslednji dan šla popravit okus zopet v Fast food Ema, kjer sem jaz zopet naročila božanske kalamare, Rajko pa je naročil sardele, ki so bile menda odlične, vendar jih je bilo zelo malo.

Zvečer sva bila na večerji v našem hotelu, kjer se nisem mogla upreti temu, da bi še enkrat naročila odlično pico bianco. Rajko pa si je po 20 letih naročil morsko pico, ki je tudi menda bila odlična. In tudi Gloria je bila navdušena na kozicami na njej.

Tudi zadnji dan sva jedla v hotelu, saj nama je bilo res všeč, ker sva lahko v miru pojedla večerjo. Gloria se je medtem igrala pri igralnem kotičku skupaj z zaposlenimi. 🙂

Tokrat sem naročila kalamare, ki pa mi niso bili tako zelo všeč kot v gostilni, kjer sva bila prejšnje dni. Tudi krompir ni bil preveč okusen. Rajko je zase naročil mešano meso na žaru, ki je bilo odlično ampak tudi njemu ni bil všeč krompir.

gostilne&slastičarne Turanj

Tako, da vam restavracijo Lanterna absolutno priporočam sploh, če imate otroke ali če želite uživati v senci na terasi. Priporočam vam tudi njihove odlične pice.

V mestu Turanj smo jedli tudi najslabši sladoled do zdaj v slaščičarni Valentino. Saj je imel sladoled tako umeten in kremast okus, da sva bila presrečna, da sva naročila vsak le eno kepico. In tja se nismo vrnili noben dan več, ker nama je bilo po tem sladoledu zelo slabo.

Naslednji dan sva našla novo slaščičarno Laguna, kjer so imeli božanski sladoled. Zato smo se tja vračali vsak večer ter preizkušali nove okuse.

gostilne&slastičarne Turanj

Kakšne so vaše izkušnje z gostilnami v Turanju ali, kje drugje? Katere gostilne in slaščičarne v Sloveniji in na Hrvaškem mi priporočate?

Najino najljubšo gostilno v Sloveniji najdete v prispevku v povezavi.

Mogoče ti bo všeč tudi ...